logo woonkracht10

Woonkracht10

Woonkracht10 ziet het als haar maatschappelijke opdracht om Thuis te Geven aan mensen in de Drechtsteden voor wie een woning in de vrije huurmarkt minder vanzelfsprekend of minder gemakkelijk bereikbaar is. Zij bieden goede en betaalbare woningen in een nette, schone en veilige buurt waar het prettig wonen is. Ze stemmen hun aanbod af op de maatschappelijke en demografische ontwikkelingen in hun werkgebied en houden rekening met de duurzame eisen die het milieu en de klanten aan Woonkracht10 stellen.
De kernwaarden die Woonkracht10 drijven zijn betrokken, ondernemend, verbindend en klantgericht. Deze waarden vormen het DNA van Woonkracht10 en zijn het kompas voor gewenst gedrag. Met ruimte voor ieders eigenheid laten ze zien wat zij als Woonkracht10 belangrijk vinden.

Meelopen Service Center
Woonkracht10  biedt jou aan om een dagdeel mee te lopen op het Service Center.

Inhoud

Het Service Center is het hart van hun dienstverlening, 1ste aanspreekpunt voor (nieuwe) klanten. Je za; die dag meelopen/luisteren op het Service Center (KCC). Welke vragen komen er binnen bij een KCC en hoe gaan zij daarmee om? Zodanig dat de klant zich gehoord voelt en geholpen is? Ervaar het tijdens deze ervaring.

Datum

  • 26-09-2022 – 10.00 uur

Begeleiding 
Sandra Groeneveld, senior medewerker Service Center