KWH
Een fijn thuis voor huurders. Dat is waar zij voor gaan. Elke huurder heeft een verhaal over wat hem bezighoudt, wat hij denkt en verwacht. Zij maken de beleving van huurders inzichtelijk zodat het echte gesprek kan ontstaan tussen de corporatie, huurders en lokale belanghouders over wat een ‘huis een thuis maakt’. Zij helpen corporaties om meer in verbinding te komen met hun huurders.
Hoe ze dat doen? Vanuit hun huurdersonderzoeken gaan ze samen met corporaties op zoek naar het verhaal achter de cijfers. Met dit verhaal maken ze corporatiemedewerkers bewust van en nieuwsgierig naar wat er leeft en speelt bij hun huurders. Om in gesprek te blijven met huurders kunnen corporaties gebruik maken van de onderzoeken en creatieve tools, zoals luisterpanels, klantreizen en thuisgesprekken die KWH aanbiedt. Alle kennis en ervaring die er is, delen ze tijdens de vele inspirerende bijeenkomsten die ze organiseren.
KWH (Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector) is een vereniging voor en door woningcorporaties. Ruim 150 corporaties zijn bij ons aangesloten.
Meelopen met een Service Designer
KWH biedt 2 deelnemers een meeloop dag aan met een Service Designer. Tijden deze dag, krijgen de kandidaten een mooi kijkje in wat de functie inhoudt en wat je in deze creatieve functie precies binnen KWH doet.
Datum
- 12-09-2022
Begeleiding